Är så ledsen...

För att jag inte kan kommentera mer än vad jag gör. Det beror bara på att vårat internet är så jävla slött att jag får vara glad om jag kommer in på Blogg.se.

Hoppas att ni mår bra. Det gör jag. Idag har kajsa och jag spinnat, jätteskönt. Sen åkte vi hem och gick en promenix med mamma och mimmi.. de har gjort ett nytt promenadspår här I kungsåra.. Jättemysigt!
Det har ju varit SÅ fint väder idag! Åh! ´

Puh, har skola i morgon med. Oooorkar inte. men måste väl. Antar jag. Alldeles för nära sommarlov för att börja lagga nu :)

Halv ett i morgon ska jag träffa girlsen på stan :) Vi ska luncha!

Önskar att jag vore hos Mathias nu kan jag ju säga. Längtar jättemycket efter honom!!!!

Puss Puss
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback