Gårdagen.

Var inte så duktig med uppdateringen i går... Hade så mycket att stå i :)

Började med att jag var i skolan, ganska givande trots allt. Gillar kursen mer och mer.
Gick så jag hann med tio i tolv tåget och åkte hem till Västerås. Där träffade mötte jag upp Cissi, Josse och Linda :) Som vanligt blev det en hel del velande (haha) om var vi skulle luncha, men valet föll slutligen (och ganska så förutsägbart) på gränden. Som såååå många gånger förut. haha. Jag tog en kycklig med aioli och ris. Jättegott, och jag blev jättemätt. Dock var det en ny kock som lade upp maten, blev inte riktigt som vanligt..haha. Men gott fördet!

Sen gick vi på stan. Finns mycket fint nu i affärerna. Hittade en riktigt sval och skön vin sommarkjol på HM. Det stillade dock inte mitt shoppingsug. Blir nog en tur *down town* i morgon också :)

På kvällen gick jag och min snutt in på bio. Jättemysigt och så. Tittade på Shooter, mkt spännande film! Älskar ju presidentmovies..:P

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

gud vad gott med kyckling :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback