Härligt med mjukglass i solen.

Heej!

Igår fick jag äntligen mumsa på min allra första mjukglass. Köpte den på Hälla, en sådan där med päronsås spritsad runt omkring. Jättegod. Avnjöd den i solen.
Testade lite Söndagsshopping. Var ju inte alls mycket folk på stan.
Alla låg väl hemma i trädgården och fräste eller stekte...
Åh, hittade så bra saker! Nytt partylinne från Gina. Satt ett halsband utanpå också, men det slängde jag. Eller slängde gjorde jag väl inte, ett ganska fint vitt pärlhalsband faktiskt. Men jag ska inte använda det till detta linnet.
Hittade en söt liten portmonä på Wedins också. 

Åhhh, köpte ett jättesött körsbärshalsband på den där nya affären som tagit över efter Ragazza. Det ska jag använda i väntan på mitt jordgubbehalsband. Som aldrig verkar komma.

Sen bar det av mot hälla där jag fann min bikini. Gillar färgglada saker så jag blev jätteglad när jag fann denna lilla smällkaramell i turkos och gul. Skönt att letandet är över, brukar vara aningen ångestladdat!

Idag väntar sökning till Högskolan. Blir så hoppfull när jag tittar på senaste intagningspoängen.. Kanske, kanske?
Vill ju in på Textdesign i Eskilstuna. Hoppas! Det skulle kännas SÅ RÄTT och SÅ meningsfullt!
Håll tummarna, snälla!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback