Helg i partyts tecken!

Hej!

Åh vilken kul helg det varit!

Kort resumé :

Fredag

Jag och Mathias åkte ner på stan vid tre. Där shoppade vi lite. Han köpte två T-shirts och jag köpte ett svart partylinne från Gina. Som om jag inte hade tillräckligt med svarta, slinkiga toppar. Haha.
Tillslut blev vi så hungriga att vi trodde vi skulle stryka med, så med raska steg knatade vi upp till min favvo-kina, Hong Kong. Jättemysigt att sitta där och äta asiatisk tillsammans med ett glas vitt.
Självklart ville vi inte åka hem efter det...Kanske var det dumt ;) Men man lever bara en gång. Vi gick vidare till Tabazco och beställde in en flarra vin. Väldigt gott. Gallo heter det om jag inte missminner mig.
Blev en rätt tidig men flummig hemfärd med buss trots allt. Vi gick över åkern och grejer. Shit, don't tell Stefan Åhs!

Lördag

Upp tidigt för att fira pappsen på 55-årsdagen. Lyckades somna om några timmar.
Vaknade vid elva och for därefter på påsjakt i stan, eftersom vi självklart lyckats glömma påsarna med kläderna någonstans under fredagskvällen. Åhhhh! Lyckligtvis återfann vi kläderna på Tabazco. Lyckliga och trötta av gårdagen åkte vi hem för att fira pappas födelsedag med släkten. Runt sex åkte vi hem till Alex och Björn där det vankades URKUL förfest. Vi snusade och så. Blää, fick typ skavsår i underläppen. Never again!
Sen blev det bmb som vanligt. Jättekul det med.
Idag mår man över förväntan, skönt som fan. Sov på Josses soffa i natt och den kanske inte är byggd för två övernattare precis.

Nu måste jag sätta fart med ett skolarbete som ska vara inlämnat i övermorgon. Vi ska dock förmodligen ha responsmöte på det i morgon.

I morrn är det ju förövrigt Valborg vilket ska bli trevligt. Trevligt säger jag eftersom vi ska följa med pappa och mamma på pubafton..hahaha. Kan ju sluta HUR som helst!

Puss Puss!

/Anna


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Hahaha! Skavsår i underläppen? Whaat?! Du menar innanför överläppen? Eller vadå? Snusade du där nere?

Postat av: Anna

Cissi : Åh nej!!! jag lyckas alltid med sådana där jävla stavfeL!

2007-04-29 @ 19:23:59
URL: http://annastextochtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback