Innan ögonlocken faller ned.

Tänkte jag hinna uppdatera er om dagen och allt annat som surrar omkring i mitt liv!

Nu har världens bästa Johanna lämnat oss för Grekland. Hon kommer vara borta alldeles för länge men jag försöker att inte tänka på det så mycket.
Om ni vill läsa om hennes resa kan ni besöka resedagboken.se och skriva in Johanna__85 så hittar ni hennes sida.. Den ska i alla fall jag lusläsa i förhoppning om frekventa uppdateringar.
Vi ses i alla fall snart gumman, om bara någon månad sissådär. Lite mer kanske, men det går fort.
Då ska vi ha det sååå bra!

Idag har mamma och jag varit på Ikea och strosat runt.Jag får alltid flytta hemifrån obstinat tankar när jag är på Ikea. Man vill ha så mycket..
Åh vad jag vill! Ge mig en lägenhet, nån!
Jag skulle allra helst vilja bo på Klockartorpet. Gud, vad jag trivdes där :) Lägenheten var så fin. Speciellt hallen med silvertapeter. Och köket med fondväggen. Ge mig tillbaks- nuuu! Fast den var ju rätt dyr.
Men underbart bra läge var det. Hoppas jag en gång kan återvända till dessa kvarter!!!!
lalaa. Det är nästan så jag saknar strobjenkov-affären bredvid. Trots allt virrvarr och kontokortsproblem ;)
Men om allt framförs till Ludvigssons som jag vill kanske det inte dröjer såå länge i alla fall.
Det ordnar sig nog :)

Om snart en månad fyller jag år. 22 liksom. herregud. Samma dag slutar min mathias skolan. Vill fira honom med nåt speciellt men vet inte riktigt vad ännu ;)

Pappa, mamma och jag har varit hos grannarna ikväll. Patrik och Bente. Gillar dem supermycket!!!!

Puss på er alla!!!







Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Hahaha! Affären! Åh, vilka minnen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback