Jättetrevlig gårdag.

Halloj!

Igår när jag slutat skolan tog jag bussen till mina fd "svärfamilj" och hälsade på dem i Enköping.
Känslosamt stunttals, men det kändes JÄTTEBRA att träffa dem!
Var ju såå länge sen. De kommer alltid betyda massor för mig!

Jaha, och nu sitter man här igen i skolan. Börjar om 45 minuter. Var tvungen att åka tidigare eftersom mamma skulle till Stockholm idag. Har redovisning. Är lite osäker på att jag förstått uppgiften rätt och därför ska det bli skönt när detta är avklarat.

Hoppas få spendera kvällen med min älskling. Eller, det ska jag se till att jag får :P

Puss på er!!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det var sååååå kul att få träffa dej igår ! Du är ju som en dotter.....tycker så mycket om dej !
Sköt om dej nu stumpan..så hörs vi snart igen ...

Kram till dej från Marianne

Postat av: elin

Åh vad roligt att träffa dom för dig :)
Hoppas allt går bra i skolan!
KRAM!

2007-04-11 @ 11:10:45
URL: http://dizdizdiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback