Liten lista...

Som jag hittade någonstans :)

Skulle du kunna tänka dig delta i en dokusåpa? Ja, men i sådana fall där man verkligen presterar något...
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren och sommaren...Kan inte välja.
Brukar du sjunga i duschen? Jajjamensan, det är ju sånt bra eko där...haha.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaa.. Man måste nog lära känna varandra först :)
Vad är viktigast för dig? De som betyder allra mest för mig :)
Laddar du hem musik och film från Internet? Skulle ljuga om jag sa att jag inte gjorde det..Klart jag gör!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Köpa en fin lägenhet, Shoppa och resa. Är pengarna slut sen?
Vad är det bästa med julafton?   Stämningen...
Tänker du mycket på ditt utseende? Jaaaa skulle definitivt ljuga om jag sa att jag inte gjorde det.
Vad får dig att slappna av? Mathias och ett glas vitt... haha, det där lät det.
Är du skyldig någon pengar? Nopes, så skönt så.
Är du mörkrädd? Säger till alla att jag inte gör det, men ibland när man får för sig att ågon kommer bakom..usch!
Vilken färg är snyggast? Rött och Rosa, Svart och Vitt.. Gult är inte alls fult..
Tycker du matte är svårt? Ja, matte är det värsta som finns..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej det tycker jag inte, även om det är kul att ha :)
Har du piercing? Hade i naveln, har i öronen. (Om det räknas?)
Bråkar du och dina syskon ofta? Bara i bland, smågnabbas lite. Men vi kommerj jättebra överrens annars!
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?  Vännerna, familjen och kärleken :)
Läser du ofta böcker? Ja det försöker jag göra.
Vill du gifta dig? Jajjamensan...:)
Vill du ha barn? Ja men känner mig på tok för ung för det nu..
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Hundra Höjdare :P
Vilka djur är du mest rädd för? Ormar..Usch!
Vilken kändis är hetast? Jude Law är riktigt het just nu.
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson.
Biter du på naglarna? Ja, tyvärr!


Kommentarer
Postat av: Carin

Jag snor den här listan av dig. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback