Lugn och skön helg.

Heej!

Helgen har varit jättelugn.
I fredags var jag och mathias på stan, sen åt vi på grekiska kolgrillbaren och tittade på beck. Jättemysigt var det!
Sen hem och sov, typ..haha.

I går skrev jag högskoleprovet och det var väl typ ett enda stort skämt.

Tog det superlugnt på kvällen.. Jag och Mathias låg och pratade.. Länge. Jättemysigt och bra :)

Idag har vi vart ute på hans tomt och solat och spelat yatzy. Det är så varmt i solen, sätt er vid en vägg och stek.

Är jättesugen på en mjukglass med strössel.. Kanske kanske ;)

Ikväll ska jag och Kajsa träna.. Blir skönt.

Ni får verkligen ursäkta de dåliga uppdateringarna jag gör på helgerna hörrni.
Bättring ska försöka utlovas.. Hoppas ni kommer tillbaks och kikar i alla fall :)

Puss på er!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh nu blev jag massa sugen på mjukglass med strössel! :) hoppas du får en bra söndag.

2007-04-01 @ 19:47:29
Postat av: Anonym

Hmm, vem skrev detta? Elin kanske? hihi. Puss!

2007-04-02 @ 14:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback