Mätt, trött men ändå partysugen.

Tja!

Ja, det är väl ungefär vad som kan beskriva mig just nu.
Kom nyss hem från mormor. Där vankades det påskmat för fulla bord skulle man kunna säga. Jättemätt just nu.
Var på väg att sätta på mitt joggingskorna när jag kom hem och ta en runda, men jag orkade faktiskt inte.
Satte mig vid datorn och sökte lite kurser i stället :)
Fick påskägg hos mormor, av farmor, Nisse och Anders. I morgon ska vi leta här hemma, för då kan mathias vara med :)

Snart ska jag börja göra mig i ordning inför kvällen :) Blir förfest någonstans, vet inte riktigt vart än. Vi är inte så många. Jag, Mathias, Josse och Linda. Men det blir givetvis kul ändå :)
Köpte ett nytt, ganska gulligt linne tidigare idag. Sprang in på JC i rekordfart och haffade ett. Samtidigt som jag köpte vin och cider. Mathias köpte öl. Suprise!

Får skjuts av Mamma och Pappa in till stan. de ska på ytterligare en påskmiddag. Där träffar jag förhoppningsvis på Josse, Mathias och Linda :)

Funderar om jag ska läsa lite innan jag hoppar in i duschen.
 
Trevlig kväll på er!

Puss/Anna


Kommentarer
Postat av: elin

Låter som du har haft en toppendag :)
Ha så skoj ikväll! hiih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback