Min favoritdag i veckan...

Fredag! Äntligen är den kommen ;)

Det här kommer att bli en bra helg!!!

Idag ska och mathias åka ner på stan för en shoppingtur. Vill jättegärna hitta något inför imorgon!
Sen ska vi äta ute på resturang. Älskar det. Finns inget bättre än att välja ut en mumsig förrätt, varmrätt och beställa in ett glas vin...mums!
Brukar faktiskt skippa efterätten!

I morrn är det utgång som gäller! Vi ska förfesta hos Alex och Björn! Pasi ska med! det tycker jag ska bli kul!

Jag och älsklingen hade det supermysigt i går kväll. Avocado och sånt som vi gillar =)
En mango oxå!
Fast den var hååård!

Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Meh... Jag sa ju att det inte var säkert att Pazai skulle med. Det ser mörkt ut nu, beror på om han får förskott på lönen... Hoppas! Puss

Postat av: Anna

Cissi : Åh neeej! Paaasi, vi får hålla tummarna helt enkelt!!

2007-04-27 @ 10:56:30
URL: http://annastextochtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback