Underbart härlig helg.

Heej!

Helgen har rusat förbi, och once again har jag inte uppdaterat som lovat.. Men det har ju varit SÅ fint väder. Inte har man velat sitta här inne vid "dumburken" inte...:)

Måste berätta om överraskningen i Fredags. Supermysigt!
Först åt vi på Limone.. Jättegott. Vitlöksfrästa champinioner till förätt och gott bröd till förätt, sjötunga och potatisbakelse till varmrätt och ett glas svalkande vitt vin :)

Sen gick vi vidare till Varda, där vi fick underbara soffplatser. Sen blev det ett nytt glas vitt... (Mathias dricker öl) ...och en ny vandring mot BMB... Där vi drack lite mer vin, tittade på roliga människor... och dansade själva mot slutet...:P Just ja, det dracks lakritsshots också :)

Sen blev till buss hem till Mathias :) Wonderful evening!

I går solade vi och hade det myspys i solen, sen åkte vi hem till björns mamma på kvällen där vi grillade och drack ännu mer vin. Jag älskar vin. Kallt, kylt sådant..:P Och jättegod avocado-sallad. Mums!
Nu måste jag ner på stan och avlyssna folk för ett skolarbete. Ska försöka kika lite på bikinisar också. Alex hade köpt jättefina på hm.

Längtar efter mina tjejer! I morrn kommer Johanna!!!!

Puusss Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback