Utmaning...

Jaja, måste ju utmana er alla att göra denna lista. Älskar Cissi och Elin jättemkt,men skulle bli så glad om jag fick svar från någon jag inte förväntat..
Typ Johanna från andra sidan atlanten vore kul :)

Puss!

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

1. Vem är du? Cissi
2. Är vi kompisar? Jajamän!
3. Hur och när träffades vi? I sjuan på Irstaskolan :)
4. Tycker du om mej? Jaa, otroligt mycket!
5. Skulle du kunna pussa mig? Det har jag gjort massor av gånger!
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Jansson och Janne. Det är DU det!
7. Beskriv mig med ett enda ord! Original. (på ett bra sätt såklart)
8. Vad var ditt första intryck av mig? Haha... virrig.
9. Är du fortfarande av samma åsikt? Nja, jo.. ibland :)
10. Vad påminner dig om mig? Kexchoklad
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En lägenhet med betald hyra :)
12. Hur bra känner du mig? Skitbra!
13. När sågs vi senast? I torsdags.
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Det är redan gjort.

Postat av: elin

1. Vem är du?
elin
2. Är vi kompisar?
Yeah darling :D
3. Hur och när träffades vi?
På en konfa på Passagen tror jag. haha :D
Mååånga år sen :) typ 97-98 ;)
4. Tycker du om mej?
I love you!
5. Skulle du kunna pussa mig?
Jeeepp!
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
AnnaPanna - bara för att det rimmar :-)
7. Beskriv mig med ett enda ord!
Supersnäll.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
Kommer inte ihåg, men säkert nåt i stil med en jättesnäll tjej som oxå älskar bsb :D
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Aaa, supersnäll och rolig :)
10. Vad påminner dig om mig?
Massa boybands.
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Ett välbetalt jobb.
12. Hur bra känner du mig?
Väldigt bra om jag får säga det själv :)
13. När sågs vi senast?
Föör längesen :( 2005
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Finns redan i min blogg.

2007-04-08 @ 21:26:18
URL: http://dizdizdiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback