Äntligen fredag!

Tjohoj!

Jaa, äntligen fredag! Sista fredagen som ledig och icke-studerande. Måste verkligen ta vara på den här helgen.
Men det blir nog rätt lugnt i alla fall.
Ikväll ska vi vara hemma hos Mathias och käka tacos. Jag spinner vidare på min rödvinsbana och har inhandlat en mycket fin rosa flaska innehållandes detta.
Björn och Alex kommer också så det kan nog bli skoj!

I morgon kanske det inte blir så mycket uppdateringar här på bloggen. Åker hem till mig där jag ska leka kock och bjuda älsklingen på nåt smarrigt..

Sen är det söndag, vilket innebär att måndagen bara ligger en dag iväg. Jag är... lite nervös.

Puss!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Haha, vem fan är David Schwimmer?

Postat av: Mathias

Hej älskling nu har 6:or åkt hem så nu vette fan vad jag ska göra men men få se.
Älskar dig puss puss

2007-08-17 @ 11:55:09
Postat av: Anna

Heeej älskling!
Va kul att du skriver!:D
Har det gått bra idag?
Det har ringt två gånger från ett konstigt nummer och jag har inte vågat svara...:/
Längtar efter dej! Du e bäst, puss puss älskar dej!

2007-08-17 @ 12:16:55
Postat av: CiiLiiA

Jaha... Jag tittar inte på sånt skräp :) Vet inte vem det är. Puss

2007-08-17 @ 12:34:39
URL: http://ciiliia.blogg.se
Postat av: CiiLiiA

Tänk att Mathias är lärare! Unbelievable!

2007-08-17 @ 12:36:03
URL: http://ciiliia.blogg.se
Postat av: CiiLiiA

Jaha, han.
Såg du Notebook igår eller??

2007-08-17 @ 13:12:07
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback