Dagens bestyr

Morning!

Usch, vaknade av en jätteobehaglig mardröm... En sån där påverkar det fortsätta humöret även i vaket tillstånd.
Blää.
Alla var arga på mig, och jag fick inte förklara någonting!

Idag ska jag inte till skolan och lyssna en fullkomligt onödig dataföreläsning. De tar ju ialla fall ingen närvaro på de lektionerna...

Istället ska jag och mamma till Ikea och inhandla saker till flytten :) Ska bli jätteskoj.

Ikväll är det packning som gäller. Kläderna är det som kommer ta mest plats.

Puss!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Åh vad roligt med IKEA :)

Postat av: jenny granberg

Hej anna,
Jenny från kalssen här :)
Skönt att jag inte är den enda som inte tänkt gå på dataföreläsningen idag :D
Hur går det med uppgifterna, jag vet inte ritkigt om jag gör rätt på analysuppgiften... har du msn föresten?
kram jenny

2007-08-27 @ 11:40:11
Postat av: Anna

Heej Jenny! Kul att du kikade in!
haha det var skönt att veta att du också skippade dataföreläsningen.
Jag har msn! [email protected]
Vore skönt att snacka av sig om uppgifterna :D
Kram!

2007-08-27 @ 12:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback