Gårdagens mest udda artikel

med rubriken " Rosing vald till världens sexigaste"

Jaa.. Orkar inte ens kommentera.

Åh, idag börjar min älskling sitt nya jobb som idrottslärare...stolt? jag? vaaa? :)

Haft en jättebra helg. I Fredags gjorde vi...hmm? vad? Var bara hemma hos Mathias och tittade på nån film (Tror jag) och myste med kex och ost.

I Lördags var jag, mathias, björn och alex på atrium och käkade.. jättegott. Mmm.. Grekiskt. Den bästa maten jag vet. Sen spelade vi killarnas nya älsklingsspel TALISMANEN.
haha. Jag var ensam karaktär den här gången, lite småstolt faktiskt.
Vi sov över där, hos Alex och Björn.
Åkte förbi Ikea på vägen hem.

Tittade på en gammal Beckfilm igår, som jag av någon anledning glömt bort.
Trots att jag sett den flera gånger bergis. Det har jag ju med alla beckfilmer.
Idag ska jag roa mig med att titta på The Notebook, om inte vädret bättrar sig. Måste ju vila upp mig innan skolan börjar sen :)

Puuss Pusss

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback