Saker att fixa innan måndag

  • Göra studieförsäkran.
  • Köpa rymlig, slittålig (men fortfarande snygg) väska att förvara böcker i. haha. Mina vanlia Hm-plastpåsar har sett sina sistar dagar.
  • Plastmappar. Ordning är mitt nya förnamn. haha. Nån som trodde på det eller?
  • Block.


Slutar innan denna lista blir allt för patetisk.

Den sistnämda punkten är faktiskt viktig.
När jag gick på Gymnasiet var jag extremt slarvig. Riktigt så illa är det inte riktigt längre, även om jag knappast kan kalla mig själv för ordningssam.
I alla fall så använde jag ett och samma block för alla ämnen. Det var inte så himla smart.
När ekvaktionerna hamnade på samma uppslag som den engelska grammatiken var förvirringen ett faktum.
Om jag hade varit mer noga hade kanske mina gymnasiebetyg sett bättre ut.


Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg header.
måste också inhandla ett block.

Postat av: CiiLiiA

Jadu, dina block på gymnasiet var en historia för sej. Så du ska köpa plastmappar? Det var som fan! Bra Anna! Jag är stolt över dej!

2007-08-16 @ 14:44:59
URL: http://ciiliia.blogg.se
Postat av: Josse

Gud, nu blir jag impad Anna! Otroligt ordningsamt av dig :)

2007-08-16 @ 19:10:19
Postat av: Anna

Tack tjejer!
Jag ska verkligen försöka bli mer ordningssam!

2007-08-17 @ 11:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback