Instans trots allt, måste skaffa mig ett intresse.

Det blev instans trots allt, och än en gång finner jag mig själv liggandes, tittandes på tv. Iofs skönt att bara ta det lugnt och slappa. Men jag kände för att hitta på något. Nu spar jag iallafall in 20 spänn på chokladen :)

Mathias gillar ju verkligen sitt wow. Även fast det gör mig galen ibland tror jag inners inne det beror på avund. Jag vill också hitta något jag tycker så mycket om att göra, ett intresse.
Men jag kan inte sticka eller måla. Hajar ni vad jag menar? Det bästa jag vet är ju att shoppa eller fika med mina vänner. 

Suck..
 
Man kanske borde börja dreja.

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Kommer fan jobba ihjäl mig så mycket som jag ska jobba. Har typ.... 4 lediga dagar fram till jul
:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback