Juldagen e soft.

Hej!

Hoppas att ni hade en superskön och härlig jul.
Min var mycket mysig:) Fick massa fina saker.
Blev väldigt glad över ett armband från min älskling + en jätte, jättefin väska.
Fick en digitalkamera av mamma och pappa bland annat.. Sååååååå kul.

Nu kanske jag kan göra bloggen lite mer intressant. Dock ej med dagens outfits..haha.

Idag har varit en otroligt soft dag med mat hos farmor och lång sovmorgon. Skönt.
Juldagen brukar och är fortfarande en softardag.

Kvällen e aningen oplanerad och just nu önskar jag inget mer än ett samtal från en viss person!

Puss Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Anna... När åker ni till Kärsta på Nyårsafton? Pazai jobbar tydligen till 7 då så nu vet jag inte riktigt hur jag tar mig dit : /

Postat av: CiiLiiA

Ojdå... Hmm. Tror inte att mamma kunde skjutsa heller, men jag ska kolla upp det. Annars får jag komma senare jag med.

2007-12-26 @ 18:11:57
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback