Lite småbakis på första advent.

Heej

Ja lite småbakis e jag allt, efter gårdagens festande. Blev Bill och Bob istället för bmb, riktigt trevligt faktiskt.
Där beställde jag två glas rött vin. Dessa glas är nog anledningen till min molande huvudverk idag.

Idag har vi varit hos Emma som fyller 18 år. Mycket god smörgåstårta och kakor av alla de slag ;)
Sen åkte vi hem, och jag skölde Mathias öron. Sen somnade vi till ett slag. Jättesköönt.

Nu ska vi snart göra lite varma mackor. Tänkte kolla på första filmen av Bridget Jones dagbok. Myspys. Kommer inte tvinga karln att se den med mig, haha. Kan inte tro att det är någon större favoritfilm för honom.

Jag längtar till imorgon. Då fyller nämligen världens bästa syster år 19 år. Åker med Mathias ut till Kungsåra på morgonen när han ändå ska till jobbet. Passar mycket bra, för tapetseraren ska ju fortsätta med hallen i morgon bitti. Har jag nämnt det förresten? Vi har fått tapetserat i vardagsrummet. Nu är det ljust och fräscht!

Näe, nu knorrar magen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback