Ny kurs och godissug.

Heej!

Idag började vi en ny kurs, media och kommunikation. Är ju intresserad av sånt där, och tror att det kan bli jättebra.
Nu är jag dock ledig fram till fredag. Har lite kurslitteratur att inhandla.. För vilka pengar?haha. Så pank som jag är nu har jag aldrig varit. Vart fan tog pengarna vägen.

På torsdag ska jag, sanna och Ilse plugga lite på högskolebibblan är i västerås. Diskutera det vi läst. Bra att gå igenom och snacka med de andra..

Måste även snickra ihop en liten inbjudan som ska ut till klassen om partaj hos mig på lördag. Blir kul och trångt.

Är så jävla sugen på schweitchernöt. Godaste chokladen som finns.

Puss på er!

//Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Kul med ny kurs. Skönt att vara ledig tills på fredag. Skulle jag också vilja vara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback