Sistaminutenshopping..i år igen..

Heej!

Underbart med fredag, speciellt eftersom Mathias går på  julledighet idag..ända fram till
den 7e januari..:) Perfekt!
Ska strax klä på mig och springa ner på stan. <jag är som vanligt ute i sista minuten. Har några julklappar kvar att köpa. Måste nog göra en lista så att jag inte glömmer någon.

Årets första julkort kom i förrgår :) Tack Marianne, Elin och Hasse :)
Annars har det varit väldigt torrt på den fronten.
Själv är jag som vanligt asdålig på att skicka julkort... Kanske blir några "nyårskort" istället:)

Idag ska jag handla julklapp till min karl.. Ehhhhhhh......panik, inte alls..
Vill ju komma på nåt bra, nåt orginellt.. nåt som bara är speciellt från mig till honom.. nåt uttänkt.

Det är kallt här uppe på vinden. Fryser om fingrarna när jag skriver. Som tur är ligger jag under ett mycket varmt och mysigt täcke!

Puss Puss Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback