Soff-lös.

Hej och godmorgon!

Blev lite besviken igår på idol, när Amanda inte vann. Hon är cool. Men hon fixar nog skivkontrakt ändå.

Jaha, nu är jag vaken. En del att stå i idag. Om ett par timmar kommer Mathias föräldrar hit. Anders ska hjälpa oss att sätta upp tavlorna vi köpte i torsdags. Efter det ska jag förbereda lite för ikväll, då det kommer hem lite klassfolk till mig :) Ska bli kul! Ska göra någon typ av bål hade jag tänkt... Hmm..

Men vart ska alla sitta tillexempel? Ehhhhh. Vi är ju som bekant soff-lösa än så länge jag och karln.

Så, kommer säkert inte uppdatera så mkt idag.

Puss på er, ha en bra dag!

/Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Jag är hur nöjd som helst med hur Idol slutade. Helt rätt tycker jag. Ha så kul ikväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback