Trots packad träningsväska

... Sket jag i friskis och vandrade hem istället. De där frågorna jag nämde förut hänger som en skugga över mig. Usch. Riktigt svårt. Vilken tur att man ändå är intresserad av ämnet. Tänk om det här hade varit typ.. en kurs i sagan om ringen eller nåt...ni hajar vad jag menar.

Om jag hinner ska jag försöka springa en sväng sedan. Ibland är det roligt att springa. En gång sprang jag ändå från skjutbanegatan till Klockartorpet, där jag bodde då. Helt skumt var det. Det var inte så att jag hade träningskläder eller så.. Fick bara ett ryck helt enkelt. Sprang bredvid en cyklist hela vägen. Då var jag imponerad. Det skulle jag nog inte kunna göra om nu. Fast för en månad sedan, när jag tränade ganska mycket, klarade jag av att springa hemifrån oss och förbi högskolan, ner vid shellmacken och tllbaka hem igen. Det är ganska långt egentligen.

Herrå!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback