Början på en förkylning.

Hej!

Jag har typiskt nog åkt på en förkylning. Ni vet när den är alldeles i begynnelsen, i förstadiet.
Halsen svider och jag känner  mig allmänt seg.
Som tur är brukar det stanna typ där för mig.  Inte för att det på något sätt är mindre irriterande. Men jag är glad över att förmodligen slippa feber då denna vecka bjuder på massor av trevligheter. Eller, bjuder och bjuder. Haha.
På fredag tar min kära syster studenten och på Lördagen är det ju faktiskt jag som bjuder in till fest ;)
Det ska faktiskt bli jättekul! Har aldrig firat min födelsedag med hela gänget förut,  vilket är lite småkonstigt egentligen när man börjar tänka efter. Men det ska verkligen bli kul!

Den är nästan så jag känner att det kliar i gommen. Så som det brukar göra på Cissi.
Säkert varningstecken.

Nääe,nu ska jag leta efter smaskiga bålrecept!

Puss Puss

//Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Haha! Ja, på mig kliar det alltid i gomen i början av förkylning :) Det är så rätt så!

Postat av: Anna

jaa, och så låter det på ett speciellt sätt oxå :) puss puss!

2007-06-06 @ 00:28:16
URL: http://annastextochtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback