Dag i stan...

Heej!

Shit, vad det åskade på stan idag! Trodde tredje världskriget brutit ut!
Det haglade lite oxå. Blev rädd att jag skulle få nåt i huvudet och ramla ihop.

Sen sprang jag över gatan i ett rasande tempo för att ta 11an till Frösundas kontor. Där väntade Tina, en jättegullig tjej som körde mig till min potentiella nya brukare. Väl där visade han sig vara jättetrevlig och rolig. Vi kom bra överrens och jag skulle bli glad om han vill ha mig som sin assistent!

Fick sedan skjuts hem till min kära mormor som faktiskt var galnare än någonsin idag. Min mormor är cool.
Där kissade jag och drack ett glas saft. Sen sprang jag ner på stan igen, träffade Robin och Emma och lämnade över lite pengar till Robin som han skulle växla in. De åker ju till Bulgarien på Onsdag.
Kikade runt i lite butiker, men pank som man är (nästan) har man inte råd att köpa något.

Efter ett tag fick jag nog av denna meningslösa syssla och beslöt mig för att sätta mig i Vasaparken och vänta på Josse och Linda, som jag skulle träffa för middag på stan.
Cissi slutade fem på Guldfynd.

Så jag gick in på pressbyrån och handlade frukt och vatten. Vatten är inte direkt det mest ekonomiska man kan köpa när man har dålig ekonomi. Fy på mej!
Satte mig på en bänk i solen ( ja det har varit konstigt väder idag här i Västerås) och prasslade upp ett ihopvikt ex av "mediavärlden" som jag fick av mormor i samband med mitt besök där. Började knapra på mitt äpple, och slog upp första sidan. DÅ ringde Josse. De var redan nere på stan och jag skulle möta dem vid punkt.
Jaha, så var  det med den lilla stunden by my self men det gjorde verkligen ingenting, natuuurligtvis!
På vägen till punktsnurran träffade jag Johannes! Var jättekul att se honom igen, verkligen! Lite snabbprat, sen vidare till girlsen.
Vi fastnade typ på en bänk. Funderade vart vi skulle äta. Träffade på Kajsa och Gunilla som var på väg till Gunillas karls match.

Träffade Cissi och hamnade till slut naturligtvis på gränden.  

Vi beställde

Josse : Bakad potatis med skagen
Cissi : Bakad potatis med skagen
Linda: Nachotallrik
Jag: prochottopanini

mmmm

Satt där ett bra tag innan vi blev aströtta och åkte hem. Fick skjuts med Linda till Mathias. Höll typ på att somna i bilen.. sååå trött.

Väl i Kärsta stod mathias och lagade food till sig. han åt och jag tittade på..sen lade vi oss i sängen och jag pratade om saker som oroade mig och såå.. skönt att prata med honom. han är alltid så positiv och det älskar jag honom för. Jag kanske har en framtid trots allt?

Sen myste vi massor, tittade på nyheterna på fyran, och nu ligger jag här..
I hans sköna säng och bloggar från min bärbara.
Livet känns bra, allt ordnar sig.

Puss!

//Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Oj! Det var ett rejält inlägg du! Fortsätt så tycker jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback