Dag på stan.

Idag blir det som så många andra dagar en dag på stan. Har lite ärenden att göra. Ska blandannat skriva in mig på arbetsförmedlingen. Suck! Vill inte dit.
Men eftersom jag inte vet riktigt vad som händer i höst känns det som ett måste.

Sen ska jag som sagt på arbetsintervju. Nåt slags assistentjobb. Har inte riktigt grepp om det ännu. Timvik i alla fall, vilket borde passa mej perfekt om jag pluggar :)
Fast jag vet  ju inte hur många de kallat på intervju. Kanske hur många som helst.

Har spelat sönder mig på alfapet. Min nya ranking är såååå låååg. Vågar knappt skriva vad jag har men gör det ändå. 479. När jag väl tänker tillbaka på mina spelade matcher inser jag att det inte är speciellt många vunna. Vad beror det på? Egentligen? haha.

Nu kommer snart ingen mer vilja köra med mig eftersom de får sämre ranking av att VINNA mot en spelare med låg ranking. Skit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback