En lista jag fann någonstans på internet.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn? Nope...
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja det har jag. Vore sorligt om jag inte hade det.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? Vitaminer? Vet faktiskt inte.
4. Vad åt du senast? Fetaostpaj.
5. Har du fått någon komplimang idag? Ja, Mathias sa nåt snällt om min bikini :)
6. Har du varit med i en rättegång? Nej det har jag inte.
7. Är du polare med grannarna? Jaadå.
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska, Engelska och lite Franska. (Fast inte så mycket)
9. Vilka länder har du bott i? Sverige. Men man vet ju aldrig :)
10. Senaste piercingen? Hm, naveln. Men den är borta nu efter en tragisk incident.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Hmm. Igår. In till stan. Det tar circa 20 minuter.
12. Gay? Nej det är jag inte.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Tyvärr ett antal ggr, ja.
14. Har du äggat någon? Om det betyder vad jag tror det betyder får man väl hoppas det ja.
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej men det kanske man borde göra?
16. Har du  varit på stranden? Ja det är klart. Sundängen rocks! (Fast i sommar ska jag testa Framnäs mer tror jag!)
18. Har du haft en stalker? Nej det har jag förhoppningsvis inte haft!
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Japp! Plamen och Ingmari!
20. Hur bra är din syn? Typ blind utan min älskade linser.
21. Har du varit på ett party? Jättemånga :)
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Aldrig i livet. Har blivit så chicken på senare tid.
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Att du är kär i en låtsasperson som inte finns!
24. Har du varit utomlands? Ja det har jag ett antal ggr!
25. Har du sett din bästa vän naken? Eh?
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Har tyvärr inte medverkat på så många. Jag svarar väl jan och evas där jag var brudnäbb.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? De skulle nog undra varför och bli ganska så besvikna.
28. Var är dina syskon just nu? Kajsa är och grillar med klassen på Djäkneberget.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? En händelserik utlandssemester.
30. Vem ringde dig senast? Hmm.. Johanna tror jag. Herregud, det var ju i förrgår liksom! Not very popular.
31. Vilken tid gick du upp imorse? 11.00 underbart att få sova ut!
32. Vad ska du göra i helgen? Jag ska fira min systers student på Fredagen, och på Lördag e det jag som har party!
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Mobilen ligger hemma hos mej... men tror det kan vara från nån av tjejerna eller mathias.
34. När var du riktigt sjuk senast? Sjuk var det länge sen jag var men mådde väl inte så där jättebra i fredags direkt.
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Haha, kanske snuddade vid patrik på bmb i karlstad? haha annars har jag faktiskt fått en puss på kinden av Nick Carter! *Stolt*
36. Vad finns i din bakficka? det ekar tomt.
37. Har du färglinser? Nej de är genomskinliga haha
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? tittade in i världens finaste ögon tror jag!
39. Vad är det första du gör på morgonen? Jag går nästan alltid och kissar.
40. Vad ska du göra efter det här? Tänkte göra en överaskningsutflykt med en viss person ;)

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Anna! Vi har ju visst varit på rättgång! Det minns du väl? Puss

Postat av: CiiLiiA

Plaaaaamen!!!!! Hahahahahahaha! Var han musiklärarare? Haha, jag minns inte det! Vi var polare, han och jag!

2007-06-03 @ 20:33:20
URL: http://ciiliia.blogg.se
Postat av: Anna

Cissi: Haha, jaaa, plamen hoppade in för ingmarie när hon var hemma med sjukt barn.
Cissi igen : Jaa, men frågan var väl om man varit med "i" en rättegång nån gång, alltså medverkat... ? Eller?
Älskar dej! puss puss

2007-06-03 @ 21:15:55
URL: http://annastextochtankar.blogg.se
Postat av: CiiLiiA

Jaha... ojdå. Ja, så är det nog....

2007-06-03 @ 21:19:23
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback