Ett år äldre.

Heeej!
 Först och främst vill jag tacka för smshälsningarna på min födelsedag! har dock jättedåligt samvete för att jag inte svarat, men det är något vajsing med min telefon, det funkar inte!

Hade en bra födelsedag. Fick underbara presenter från släkten + Mathias. Av honom fick jag söta små hjärtörhängen, underkläder och en vit klänning från Gina Tricot.

Idag har, som vissa av er vet, varit en jobbig dag men allt har gått bra och jag känner att det är skönt att det är över nu.

Ikväll ska jag bara slöa med min älskling.

Puss Puss

//Anna


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Förstår att det varit jobbigt. Jag hade nog aldrig fixat det. Du är en stark kvinna du! Puss!!

Postat av: Marianne

Jättemycket grattis till dej på din 22-årsdag Anna gumman! Hoppas kortet kom fram...
Många varma kramar o hälsningar till dej från marianne ( Hasse o Elin hälsar oxå...)

2007-06-01 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback