God morgon

Vaknade just i min älsklings säng. Överraskade honom efter tjejkvällen igår genom att knacka på hans dörr vid halv tolvtiden...
Han blev glad :)
Nu är han dock på jobbet.

Åh, hade ju tjejkväll igår!
Som alltid var det helt underbart.
Skrattade så jag fick ont i magen, diskuterade viktiga ämnen, diskuterade OVIKTIGA ämnen men för den sakens skull inte mindre roliga, och åt supergod mat bestående av kött, sallad, färskpotatis och kalla såser.
Jag älskar mina tjejer och livet skulle inte vara roligt utan dem!
VI planerade midsommar in i minsta detalj.

Ikväll ska vi förmodligen ner på RixFm festival på Lögarängen. Om det inte regnar, förstås. Men jag vill ju se Anders.

Puss!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback