Helt jävla fast...

I min gastkramande bok.

Dagen har gått ganska sakta. Vad är vitsen med att vara ledig när det inte finns ett jota att göra. Huh?

Regnet har smattrat på fönstret ett bra tag, men till min förvåning lyser solen upp rummet jag sitter och skriver i.
Nästan så att jag känner för att ta en till promenad. För att dämpa ångesten över de där chipsen som råkade slinka ner under bokläsningen.
Ja. Det ska jag nog ta och göra vid närmare eftertanke.

Undrar lite över jobbintervjun jag ska på i morgon. Kommer jag ha ett schema? Timvik? Tider?
Det är jävligt jobbigt att det ligger så långt bort. Ända ute på Bäckby. Det är långt det från Kungsåra.
Det gäller att jag får så mycket timmar att det lönar sig att åka in dit. Busskort är ju inte billigt det heller.

Åh, nu är det inte lång tid kvar till Midsommar. Ska bli superkul!

Tydligen ska pappa, jag mamma och kajsa åka till Tallin i början av Juli också.
Tallin liksom? Men det kan ju va kul att för en gångs skull åka iväg någonstans med bara familjen. Haha.

Sen är det äntligen dags för GBG-resan. Woohoo!
Ska bli fruktansvärt kul. Hoppas på lika stor succé som förra året.

Nu ska jag kika sista minuten priser till Åhs!

Puss

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Det finns billig sprit i Tallin, det gör det. Mamma köpte massor hon. Men jag har tyvärr bara skitminnen därifrån. Dels pga båtresan och så var det baksväder där. Det blåste och spöregnade så jag började gråta. Haha!!

Postat av: CiiLiiA

Bajsväder ska det stå såklart :D

2007-06-19 @ 17:32:38
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback