Ibland har man faktiskt tur.

Hola!

Ja, ibland har man jäkligt tur.
Skulle ju på arbetsintervju i dag, vilken jag kände mig väldigt skeptisk till av flera anledningar. Har jobbat inom hemtjänsten förut, men sade upp mig själv efter två veckor eftersom jag inte har det minsta lokalsinne.
Virrade bort mig hela tiden, och Viksäng känner jag ju ändå till!

Så idag vid tio tiden beslöt jag mig för att ringa runt till några olika assistentbolag. Fick faktiskt napp direkt!
I morrn ska jag dit på intervju. Blir ju väldigt intressant att höra vad de har att erbjuda mig. Är verkligen inte ute efter någon fast tjänst eller så. Hoppas ju kunna fortsätta plugga efter sommaren. Ett extraknäck skulle därför passa mej perfekt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback