Kul helg börjar NU!

Tjaaa!

Åh, det verkar ju vara riktigt fint väder ute. Men lite blåsigt är det nog.
Den här helgen har jag sett fram mycket emot!

I dag är det lite grejer som ska fixas. Jag ska följa med Mathias ner på stan när han slutat jobba. Han ska klippa sig och jag tänkte passa på att kika runt lite.
Sen ska vi hjälpa Alex och Björn att handla inför festen i morgon.
Alex har ju fyllt år och hon ska ha kalas ute i Gullbo. Underbart kul ska det bli.
Blir ett ganska stort gäng också. Vi ska käka midsommarmat och sånt eftersom Björn, Alex och Nage sticker till Thailand på Fredag och alltså inte kan fira midsommar med oss andra. Men vi som stannar hemma ska givetvis fira det med pompa och ståt :) Hemma hos Anderssons =)
Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg.. I morrn är det alex fest och det ska bli skitkul.
Har en bag in box med vitt som jag fick av Robin och Emma när jag fyllde år. Den ska jag klunka ur. Funderar dock om det kanske blir lite mycket (Cissi resonerade i samma vägar) att bara dricka vin... kanske lite...tradigt i längden att springa runt med ett vinglas i handen i hela kvällen.
Jag kanske köper några cider också.
Vi ska träffas redan klockan 12 i morgon, för att ta snapps.
Som sagt, pre-midsommar.=)
Så det gäller att planera så att det inte blir  för mycket för mej. haha.

Nu hoppas jag att alla håller tummarna så att vi får fint väder!!! Puss puss

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback