Morgonpromenad och spännande läsning.

Heej på er alla!

Hmm. Nu har jag en del jag vill få med här.

Igår när mamma hämtade mej i kärsta hade hon köpt en liten present till mej och kajsa att dela på.
ni vet de där flickorna från england som blev bortförda och mördade, som jag nämnde förut? Holly Wells och Jessica Chapman hette de. I alla fall har Hollys pappa skrivit en bok som heter "Farväl älskade Holly". Den hade mamma köpt. Hur sorlig och spännande som helst, där man får följa hela fallet från början till slut "innifrån" familjen så att säga...
spenderade största delen av gårdagskvällen läsandes den bok. kan verkligen rekomendera den.

I morse läste nån timme till. Sen satte jag på mig träningsskorna och gick en runda som avslutades hos farmor. med nybakta te-kakor och rabarbersaft...mmm

Ikväll tror jag att jag ska lura med mej my man på en grej som han inte har en aning om vad det är .... Men när han får veta det blir han nog glad=) får vi hoppas.

fick ett samtal om jobb i morse också, ska dit i morrn och snackelisnacka lite.

Puss puss!!!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback