Torsdag

Goder kväller!

Idag har det varit rejäl torka på bloggfronten. Internet kapsejsade och jag visste inte hur man skulle fixa det. Irriterande, men samtidigt  har det inneburit att jag kunnat gjort annan nytta.
Gått promenad, kollat film och lagat en faktiskt ganska god middag till min älskling. När han kom hem från jobbet.
Var jag inte gullig?
Fläskfilégryta blev det, by the way.

När han kom hem från jobbet var han alldeles svart om händerna och var tvungen att använda T-sprit. Snacka om att det luktade...

Vi åt...Sen blev det myspys i massor. Varit helt kanon mellan oss ikväll! Det är det för det mesta, men jättemycket just ikväll.
Vi gjorde till och med chokladbollar. Det var SÅ länge sen jag åt sådana och kanske slank det ner en för mkt i min mage. (Oupps!)

Nu ska jag snart se "Bowling for Colombine" av Michael Moore. Grymt intressant tycker jag!
Älskar samhällssatiriska dokumentärer.

I helgen är det ingen fest planerad, och jag ser fram emot att spendera den med Mathias. I morrn har han planerat nåt, jag gissar på mat ute? ;) I alla fall hoppas jag på det. Längtar supermycket!

Ber om ursäkt för det dåliga bloggandet som sagt och återkommer förmodligen i morgon!

Puss Puss

/Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Du är så snäll gumman, tack! Jag hoppas självklart att man kan få nåt fast jobb där. Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback