Vilken underbar helg det varit !

Heej!

Åh, har inte hunnit uppdatera er om helgen som varit. Inte för att det kanske intresserar så många, men jag får tvångstankar om jag inte berättar at least liiite smaskens.

Let's take it from the beginning :

Fredag : Kajsa, min älskade lilla-lilla-lillasyster (alias lillis och bäs) tog studenten med pompa och ståt (och riktiga toppbetyg, jag har en riktigt smart lillasyster!) från samhällsvetenskapliga programmet på Rudbeckianska gymnasiet. Var så stolt att jag kläckte några rörda tårar när jag såg henne i hennes ursnygga studentklänning med tillhörande mössa. KAJSA! Firande hela dagen lång. När hon sedan svirat om inför kvällen och blivit inskjutsad till studentfesten på BMB satt delar av gästerna (Främst grannar) kvar under partytältet i trädgården en bra bit in på kvällen. Har SÅ roliga grannar.
image55 Min syster Kajsa!


Lördag : Mathias och jag åkte in till Maxi för att handla lite inför kvällens fest..för lilla moi! Handlade båltillbehörigheter och snacks... Ekonomin säger tyvärr stopp för finare födelsedagsbuffè. Men bålen blev faktiskt god, gjord av svenska jordgubbar och lime...mums
Fick helt underbara presenter av tjejerna samt resten av gänget... två jättefina klänning för både party och slappare strandliggar dagar (har redan invigt den från tjejerna), armband, vin, ögonskuggor, fint egengjort kort... bag in box....
åhh..
riktigt rolig förfest med dock kanske liiiite för mycket vin för min del. har lite ångest .. men kul var det och det var helt underbart att ha kalas en varm sommarkväll som det var igår.. vi parkerade oss på balkongen större delen av kvällen...=) Sen traskade vi ner mot blue moon bar på stan=)

Söndag : Åh, vilken perfekt avrundning/avslutning på helgen... Först åkte vi och solade med alex och björn, Josse och Mats och Robin på Framnäs. Sen åkte jag och älsklingen min till maxi och inhandlade potatissallad och kycklingklubbor som vi tog med oss till sundängen där vi fortsatte sola oss själva=)
Så mysigt, det behövde vi. Kan varmt rekomenderas. Speciellt när solen börjar gå ner och folket försvinner hem...

Åhhhhhhhh. Fest igen nästa helg!

Och helgen därefter.

Sommaren är häääär!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback