Åh, Linda!

Nyss avverkat ett nytt avsnitt av 24. Gud vilken serienörd jag är. Ni tro väl inte att jag gör annat än att glo på TV. Hoppas jag kan ändra det intrycket :P

Åh, med tanke på internationella kvinnodagen som råder i dag måste jag lyfta fram och hylla den svenska folket har röstat fram till årets kvinna :
Linda

Linda Hammar! Blev totalt charmad av henne i "En annan del av köping" och beundrar hennes livsglädje enormt. Tänk om alla hade en liten bit av Linda i oss, då skulle världen bli bra mycket roligare att leva i.

Läs intervjun med Linda här :
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,1017206,00.html


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Hon är såå söt. Eftersom jag visste att hon skulle vinna det där så röstade jag på Gynning :) Hon är oxå söt. Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback