Dagen efter...

Dagen efter utgång mår jag sissådär... typ, såhär : bakis och skulle helst av allt ha legat hemma nerstoppad i sängen. Nu blev det inte så. Först lurade mamma ut mig på en promenix med mimmi. Trots huvudverken var det GRYMT skönt och härligt ute, nu har nog våren verkligen kommit ska ni se.
Hann vila en halvtimme ungefär, innan det var dags att åka och träna.. försökte övertala Kajsa om att det faktiskt kan vara farligt att träna bakis..:P
Men hon lyssnade inte på det örat. Gick bra i alla fall. Alla borde verkligen testa spinning. Så kul! Belysningen och musiken är halva grejen :)

Sen hämtade
 mamma och pappa mig, och skjutsade mej till mathias som tog i mot med lite goda smörgåsar...
Nu har jag duschat supervarmt, satt på mig mjukisbyxor och borstat gaddarna. Snart börjar en film på sexan som jag tycker verkar bra och allt känns så där jäätteskönt som det gör ibland. Måste erkänna att jag tagit två alvedon oxå.
...................

Utgången i går var superlyckad! Känner dock att jag kanske borde ta det liiite lugnt ett tag framöver. Vit helg nästa helg. Skriver ju högskoleprovet då och allt :)

Återkommer!
Puss/Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Huvudvärk med Ä, Anna :)

Postat av: elin

haha så gåre :) duktig du var som tränade iaf :)

2007-03-25 @ 21:58:07
URL: http://dizzyh.blogspot.com
Postat av: Anna

Cissi : Jag vet, tänkte ändra det men glömde bort.

2007-03-26 @ 11:05:52
Postat av: Anna

Elin : Jaa, tack gumman!

2007-03-26 @ 11:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback