God morgon!

Åh, vilken underbar dag det ser ut att bli. Var ut och hämtade lite pluggböcker i bilen och solen brände redan i ryggen...

Dock kommer det inte bli speciellt mycket solande för min del idag. Har massor av skolarbete att göra. Affischen och Bokomslaget ska göras färdigt. På delredovisningen förra veckan fick jag en hel del bra "feedback" om hur jag kan lägga rubriken, det jag tyckte var allra svårast. Mycket som spelar in där.
Ska skriva sex A4 oxå om vad grafisk design är för mig. Måste hitta nåt inspirerande bokomslag, tidningsartikel eller skivomslag.... Får kolla runt lite på nätet.

Tänk att den här kursen snart också är slut.. Sen är det bara två 5-poängare kvar.. Sen... Sommarlov!  :P

Kan dock inte sitta hemma och slagga heeela dagen. Klockan halv sex har jag redaktionsråd med Västerås Tidning. Det är spännande och lärorikt att få befinna sig i en riktig redaktionsmiljö. Om än liten.
Sen ska jag träffa tjejerna på stan. Vi ska fika och så.. :) Underbart!

Nää.. Måste återgå till att plugga nu.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback