Hurtbullens dag.

Halloj!

Idag när jag gick av tåget i Västerås traskade jag med snabba steg till friskis och svettis, hade spinningpass halv tre, TRODDE jag. Gick ditt och fann bara att passet startade halv fyra i stället. Oh well, tänkte jag och traskade till mammas jobb.. vilket är en bra bit att gå ska ni veta :) Klockan halv fyra befann jag mig på friskis igen, redo för spinning och det gick riktigt bra.

Efter en middag bestående av laxköttbullar tog jag med mig mimmi ut på rundan. Riktigt skönt att röra på sig, man blir verklgien mer aktiv när solen tränger sig fram...

Min älskling kommer hem till mig vid 23.. När han slutat träna. Läängtar!

Puss Puss/anna


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Vad duktig du är! :d Puss

Postat av: elin

åh jätteduktigt av dig :)

2007-03-30 @ 20:40:02
URL: http://dizzyh.blogspot.com
Postat av: Anna

tackar tackar tjejer ;P

2007-04-01 @ 13:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback