ingen ork!!!

Till att fixa med mitt bokmslag.. Vill att de här två veckorna ska vara över, NU!
Sen får jag börja en ny kurs. Kommer kännas såå bra. Bara jag lyckas kirra ett g i grafisk design :)

Tränade spinning i 90 minuter igår och det känns i rumpen. Men det är riktigt kul och man orkar bra mycket mer än vad man tror :) Efter det åkte skjutsade Martin hem mig till Josse där vi hade tjejkväll..
Åh, vi planerade massor inför sommaren. Trots att det känns sorligt med Johanna som drar till sydligare breddgrader. Men vi kommer ju ner och hälsar på kvinnan...Som kommer stå där i sin fina reseledareskrud :) Ska bli sååå kul. För övrigt ska vi åka till GBG, sola här hemma och dricka vin på mysiga uteserveringar...Längtar så jag blir tokig :)

Sommarlov! Kommer jag få ett sådant? Eller kommer jag jobba?

Ha det bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback