liten lista snodd från Cissi


Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
flumflum och lite virrig. Är nog en rätt glad person.

När är du lycklig?
När allt klaffar i mitt liv. haha.
Vad ville du bli när du var liten?
Journalist!
Vilket är ditt starkaste minne från barndomen

Hmm. Har så många. Ryska posten i mysan kanske, haha.

Vem var ditt livs första stora kärlek?
Vågar fan inte skriva ut hans namn här. haha.

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?

Till Bente i telefonen förra veckan :P Hon kände inte igen min röst :P
Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?

Har konstigt nog ingen "värsta" dag. Hur bissart det än låter. Men givetvis är det hemskt när förhållanden tar slut.
Vad handlade ditt senaste utbrott om?
Klänningsproblematik.

Vilken är din värsta skräck?
Att någon jag älskar försvinner från mig. rent själviskt men sant.

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
tralalala. Skulle varit tuffare i massor med saker. Blir arg på mig själv när jag tänker på det.
Hur vill du helst transportera dig?
Bil.
Vad är det närmaste döden du kommit?
När Cissi och jag höll på att krocka med en lastbil.
Vilken är din största last?
Chips och vin.
När googlade du ditt namn senast, och varför?
nåt år sedan. haha, kom bara upp massa tråkiga resultat.
Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
No idea.
Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
Brian Litrell. sa en mening till honom. haha. pinsamt men sant.

Vad smugglade du in i landet senast?
Sprit.
Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Sluppit undan det som tur är :)
Vilket är det märkligaste sms du fått?
Det jag fick nu i veckan. Made no sence :)
Har du nån gång blivit förföljd?
Tror jag verkligen inte. Vore läskigt :)
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Eh, ett antal skolböcker :P

Vad skäms du mest för hos dig själv?
Ibland säger jag saker jag inte borde, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback