Puh!

Hej!

Ledsen för den dåliga uppdateringen. Har så extremt mycket att göra. Mammans födelsedag med stockholmsresa, fest och planering tar upp all min tid. Kajsa och jag har circa 7 timmar på stan konkandes på påsar och champagneflaskor. Köpte en jättefin flaska med Rosa tygförpackning. Den ska vi skåla med på hotellet i morgon eftermiddag. Åh vad jag längtar. Hoppas det finns badkar så jag och min älskling kan ta ett skållande hett bad.
    I vanliga fall älskar jag att gå i affärer och shoppa kläder. Finns inget bättre och mer njutbart än att komma ut ur en butik med ett nyhandlat plagg fint nerstoppat i en påse. Det ger mig än känsla av frid och avslappning. Det där kanske lät som en smärre diagnos av shoppingberoende men jag kan lugna er med att så inte är fallet, inte riktigt än :) I alla fall var det inte lika härligt idag. Usch, kajsa och jag hade så groteskt mycket att bära. Som tur var kom hennes starka pojkvän Martin till våran undsättning.

Kände mej inte lika fräsch som tjejen på bilden direkt :)

shopping

Nej nu ska vi äta lite kvällsmat. Tomatsoppa blir det visst. Mums, det gillar jag! Kanske återkommer senare. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: elin

aaaa, det är kul att shoppa :-)
Man mår verkligen såå mkt bättre då.
Pefekt medicin om man är deppig.

Postat av: elin

du är utmanad. läs min blogg.

2007-03-07 @ 20:33:58
URL: http://dizzyh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback