Sommardag i Eskilstuna.

Heej!

ursäkta den dåliga uppdateringen av gårdagen... Pluggade järnet.
Har haft inlämning och redovisning idag, SÅ jävla skönt att det är över.

Men åter till gårdagen...

Min underbara, underbara Mathias följde med mig till E-tuna där jag skulle skriva ut några saker. Vi lånade mammas bil och drog iväg. Var så mysigt att sitta där i bilen och hålla hans hand. Det låter nog töntigt, men visst får man vårkänslor när det är så här härligt väder ute?

Väl i Eskilstuna åt vi jättegod mat. jag åt kyckling med fetaost och pasta, och mathias åt lax med nudlar.. sååå gott. Sen satt vi i datasalen i skolan och ugglade i några timmar.. jobbandes på varsitt arbete, innan vi åkte hem på ett spinningpass.
Älskar dej älskling. Du är SÅ fin och du är den bästa jag har.

Åh, nu är äntligen den här kursen slut. Hoppas på att jag klarar den. Annars går det nog att fixa till... Förhoppningsvis!

På måndag börjar jag "att informera med text " och det ser jag verkligen fram emot... Lite tangenttryckning :)

Puss på er!

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback