Tjejkväll!

Heeeej!

Ursäkta att jag laggat med uppdateringar här i två dagar. Har varit en superkul helg. Berättade ju om fredagen. Lördagen spenderades hos Cecilia. Vi tittade på Top Gun och drack massvis med vin :) Sen åkte jag taxi hem till josses lägenhet ( hahahaha) och fann bara att jag inte hade hennes nycklar utan att mathias måste haft dem i alla fall. Suck och stön tänkte jag. Hur gör jag nu då? Mobilen var ju död som en fisk. (hmm?)
Han kanske försökte nå mig och blev orolig då jag inte svarade... Och hans fest hade ju inte slutat ännu... Och jag vet att jag var dum och oansvarig, men jag traskade ner på stan klockan halv två  på natten... Ensam i mörkret. Det var riktigt dåligt gjort av mej..Men träffade ju min älskling och två till varav ett var ett välbekant ansikte.. Världen är verkligen bra liten ibland. Pinsamt liten. haha.

Igår var jag i skolan... Hade handledning. Är färdig med affischen nu. Den blev dock jätteful. Är ju ingen konstnärsmänniska som tillexempel Maria i min klass. Hon är ju så superduktig på allt sånt där. Det är ju hennes grej. Sen åt jag, Sara och Maria lunch på Waynies Coffie... Åt supersmarrigt kycklingsspett med bakpotatis och zatsiki. Mums! Sen traskade vi tillbaka till skolan, jag köpte en festis, de andra köpte kaffe tror jag... och återgick till arbetet...

Idag är vi lediga. Min Mathias är världens bästa och har laddat hem indesign till mig så jag kan sitta här hemma och pillerila på mitt bokomslag. Har inte det minsta inspiration till omslaget. Jag är förfan ingen illustratööör... men men. Affischen var väl ganska rolig trots allt, den innehöll bara teckensnitt men detta... när det ska vara bilder..ojojojj. Inte min grej :P
Har till tre på mig att jobba idag. Sen ska jag ta bussen in till stan och träffa Kajsa. Vi ska på spinning klockan kvart över fem.... Efter det ska jag tigga skjuts av Martin (om han hämtar Kajsa) till Josse där det vankas tjejkväll med mat och prat :) Underbart.

Nu förstår ni måste jag verkligen fortsätta med min bok. Som inte alls är min typ av bok. men men... det måste göras ;) Puss på er och ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback