Underligt solsken på väg till Irstamacken.

Älsklingen och jag tog hans vita audi till Irstamacken, köpte lite onyttigheter med ursäkten att vi ska ju faktiskt träna båda två i morgon. Det var väldigt underligt solsken med mörkblå himmel och starkt ljus. Domedagsväder, kallade vi  det hela för :)
Nu har vi ätit lite varma mackor och ska precis titta på senaste 24 samt världens bästa serie, Navy CIS!!!
Sen ska vi åka hem till mig och sova där :) Måste till skolan i morgon och sitta där och plugga. Har lite grejer att scanna in och sååå...:P

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: elin

Åh jag vill oxå ha lite onyttigt ;)

Postat av: anna

Elin: Jaa det var väldigt gott :)

2007-03-22 @ 12:45:49
Postat av: Marianne

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad jag blev att träffa dej idag ! Saknar dej massor kan jag säga.....
Vi pratde just om dej Hasse o jag häromdagen..sa just att vi saknade ditt glada skratt o hela din personlighet....
Hoppas vi ses snart igen...
Massor med kramar till dej från Marianne ( Hasse o Elin hälsar oxå...)

2007-03-22 @ 19:46:16
Postat av: Anna

Marianne: Du anar inte vad glad jag blev att träffa er!! det gjrode HELA min dag! Blev helt chockad! Saknar er massor ska ni veta :) Hälsa Elin och Hasse!!!:) Vi hörs snart :) Massor av kramar till er från mej!!!Kraaaaaaaaaam!

2007-03-22 @ 20:50:26
URL: http://annastextochtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback