Vår, underara vår!

Åh! Nu är det verkligen vår ute. och jag njuter. När jag väntade på bussen (Mumsandes på en nötkräm och en banancola, smakade irstadisco lång väg) slog jag mig när vid fontänen och läste ur belinda någontings "gravidshock". jättebra! och underbart härligt. försökte andas in varenda vin! Blir HÖG av solsken och friska vårvindar.. låt det förbli så här..för evigt.

v?

Sen åkte jag hem till min älskling. Hade köpt en ros till honom. Killar gillar inte att få blommor har jag hört men det struntade jag i och jag tror faktiskt att han blev glad :) Köpte lite vin oxå som vi ska smutta på ikväll. Kommer inte kunna vara tillsammans så mycket i helgen som det verkar nu.

Åh, är SÅ lycklig just nu. Vädret och Mathias påverkar naturligt det hela avsevärt :)

Puss Puss

/Anna

Kommentarer
Postat av: elin

hihi. vad bra att du blev nöjd med sidan. :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback