22 år snart!

Hejsan på er!

I morgon fyller jag 22 år. 22, liksom!
Vill inte tänka på allt vad det innebär  med endast  8 år kvar till trettio.
haha.

Tänk vad mycket som hänt det här året. När jag fyllde 21 hade jag kalas på klockartorpsgatan, givetvis med flyttkartonger upp över öronen. Flyttade ju nämligen till Skjutbanegatan (En kortare visit...) bara nån vecka efter det.
Ja. Herregud.
Och nu bor man i Kungsåra. På landet.

Ska bjuda mina gäster på marängtårta och så. Blir väl mormor, Nisse, Farmor, Anders, Kjell och Lotta... de vanliga helt enkelt.

Undrar vad som döljer sig i paketen? ;)

Pussss Puusss

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Åh, marängtårta!! Gott! :P

Postat av: elin

gamla tanten ju :D haha.
hoppas du får en underbar dag:D
Puuuss

2007-05-31 @ 00:03:26
URL: http://dizdizdiz.blogg.se
Postat av: Mathias

Grattis älskling på 22 års dagen! älskar dig massor! puss puss

2007-05-31 @ 00:17:07
Postat av: CiiLiiA

Goda nyheter! Jag jobbar inte längre nästan sändag (dagen efter din fest) Sofie ringde och undrade ifall jag kunde byta den dagen mot denna måndag. Bra va? Då kan jag hånka på ut ju! Puuuss!

2007-06-01 @ 11:42:15
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback