Bjuden på middag...

Hos och av min älskling idag:) Har klätt upp mig och så, hihi.
Blir spännande att se vad han har snickrat/kokat ihopv :)

Efter det är kvällen givetvis bokad och ägd av Eurovision song contest. Sällan har det väl hajpats så mycket som detta år. Skulle inte förvåna mig ett dugg om SVT slår tittarrekord.
Jag hejar stenhårt på The Ark, som enligt mig har både bäst utstrålning och by faaar, bäst bidrag.
Sen om öststaterna och balkanländerna får som de vill vinner väl nån utkädd smurf eller en aladintok. Men det är inget vi (sorligt nog) kan göra något åt..
Vi får istället vara stolta över vårat land som alltid braverar med att skicka seriösa och bra låtar samt artister.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback