Eskilstuna nästa!

Shalom!

Har precis gjort mig i ordning. Ska snart till skolan.. Har ju börjat en ny kurs, sa jag det?
Den heter i alla fall "Grafisk form i olika medier" och känns jättejättesvår. Undrar verkligen om jag kommer greja denna? Vi ska göra förpackningar. Jag ska göra om Anthon Berghs chokladförpackning. Geez.

Längtar SÅ till jag sitter på tåget hem. Ikväll ska jag och Mathias titta på ESC-kvalet, givetvis, och dricka vin.
Vi är båda lediga i morgon :)

Just ja, ni kanske undrar hur det gick med mimmsan igår. Hon har förmodligen en urinärksinfektion.
De skulle göra en odling nu i helgen. Snuttan!

Haha, tycker det är så roligt att tänka på likheten mellan hunden och dess ägare i håret.. Ofta har de en färg och frisyr som påminner om varandra.... Komiskt!

Puss Puss

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback