Längtar efter mitt eget plejs.

Jaa, det gör jag verkligen. Sitter och tittar runt på hemnet. Det är givetvis många plus med insatslägenhet. Samtidigt känner jag att jag vill ha en stabil inkomskt för att klara av det. Det handlar ju trots allt om ett stort lån.

Nej jag satsar nog på en hyresrätt. En liten, mysig etta. Gärna kokvrå. Tycker det är mysigt på nåt vis. Samtidigt har ju ett kök så klart sina fördelar. Cissis lägenhet är perfekt i storlek. Men så är det också en insats.¨

Att flytta har mycket att göra med framtiden och om jag fick bestämma alldeles själv skulle min framtid se ut så här de närmsta åren :

Flytta till egen lägenhet. Mathias Flyttar till sin. Vi bor så i kanske ett år, innan vi börjar titta efter nåt gemensamt. Åh, va mysigt det skulle vara! Att titta efter något gemensamt. hihi.
Men som sagt. Det ligger i framtiden och den är inte här  ännu. Jag känner en stor vilja att bo själv. Har aldrig gjort det förut och vill inte skynda något. Om det är något jag är rädd för, är det just det.
Vi har ju nästan all tid i världen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback